zaterdag 11 mei 2019


Hallo allemaal,

Ik ben druk met de voorbereidingen voor 25 mei bezig. Toch maar even een bericht over een aantal zaken. en een glimp van een van de nieuwe kleuren die komen gaat!

Vanaf 15 mei kan je zolang de voorraad strekt de Shelly paper Pumkin Kit bestellen. Wat hier precies inzit weet ik niet.

04.10.19_HEADER_SHELLI_GLOBAL_UKSP

Ik kan je wel vertellen met welke kleuren er in de doos zit: Pool Party, Early Espresso, Soft Suede, Petal Pink, Pretty Peacock (= een nieuwe incolor!)
Ik heb   HIER  een youtube boodschap van Shelly

Deze kit kost € 26,00.
Wil je nu deze kit hebben, geef dit dan op tijd aan mij door, ik ga namelijk heel vroeg in de ochtend van 15 mei bestellen zodat ik er zeker van ben dat ik er eentje heb! want op=op.

                                         --------------------------------------------------


Even kijken,
Dan hebben we de product medley Everything is Rosy.  04.01.19_TH_IMG_Q2_OOP_1
een bundel waar heel veel inzit.

The Everything Is Rosy Product Medley includes these exclusive products:
  • Everything Is Rosy Photopolymer Stamp Set—18 stamps; suggested blocks: a, b, c,
  • Everything Is Rosy Dies—10 dies; largest die 2-7/8" x 1" (7.3 x 2.5 cm)
  • 6" x 6" (15.2 x 15.2 CM) Designer Series Paper Stack—48 sheets; 8 each of 6 double-sided designs
  • 6" x 6" (15.2 x 15.2 CM) rose gold foil paper—8 sheets
  • Printed die cuts—2 sheets
  • Rose gold die cuts—4 sheets; 2 each of 2 designs
  • Rose gold adhesive backed mirror embellishments—60 embellishments; 1/4" (6.4 mm)
  • Melon Mambo 1/4" (6.4 mm) Ruched Ribbon—10 yards (9.1 m)
  • Night of Navy/Rose Gold 3/8" (1 cm) Metallic –Edge Ribbon—10 yards (9.1 m)
  • Rose Gold Shimmer Paint—1/2 oz. (15 ml)
 Dit is de stempelset
 04.01.19_TH_IMG_Q2_OOP_STAMP_ENG
HIER vind je een youtube filmpje van de materialen.

Deze medley bundel  kost € 97  en te bestellen tot eind mei.

                                                   ------------------------------------------------

De Snijmachine gaat uit het assortiment evenals de snijmesjes, rilmesje en replacement. Wat hier voor in de plaats komt, geen idee, dit kan ook nog wel even duren heb ik begrepen.
Als alles goed is, kan ik vanaf de 13e mei snijmesjes bestellen. 6 pakjes per persoon echter is dat niet de garantie dat je er 6 krijgt. Wil je mesjes en had je dit nog niet aan mij doorgegeven doe dit dan alsnog.  Rilmesje en replacement kan ik niet meer bestellen.

                                               ---------------------------------------------------------

De workshop dag op zaterdag 25 mei.
info: HIER
Twijfelde je, ik heb nog plek voor 2 personen!  opgeven kan nog tot 16 mei.


Heb je vragen, of wil je een bestelling doorgeven, laat het me weten.
Fijn weekend,
Miranda

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...