maandag 10 juni 2013

hello en de owl pons

Hallo,
 het is weer een tijdje geleden dat ik iets heb laten zien.
Ik heb mijn oog laten vallen op de  achtergrond stempel woodgrain. Deze stempel blijft in de collectie evenals de uilenpons.
Met beiden ben ik gister aan de slag gegaan, heb er een uilen dag van gemaakt en zie hier het resultaat....

met de chocolate chip en gestempeld op grijs papier! en een beetje rood gebruikt.

Je kan de uil natuurlijk ook een hoedje geven en zie hier het leuke resultaat!
Ja en deze vind ik persoonlijk wel de leukste.
Het idee op internet gevonden. Eerst een achtergrond gemaakt met de brayer en daaroverheen een print gestempeld. vervolgens met stansjes aan de slag, uiltjes ponsen takje maken en plakken maar en zo ziet de binnenkant eruit....




Nou dat was mijn uilen dagje. Willen jullie iets weten over de pons, achtergrondstempel, of wil je bestellen, mail of bel me.

En denk eraan dat je tot het ende van de maand nog de tijd heb om retired producten te bestellen. Wees er dus snel, het is echt je laatste kans.
Vanaf 2 juli kunnen er producten uit de nieuwe catalogus besteld worden.....
Ik zal binnenkort alvast een sneak peak laten zien.

groetjes Miranda



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes en die uilen zijn echt geweldig! Heb sinds een paar dagen ook de uilenpons en hij is zo lief!! Heb je blog gevonden via Marktplaats (handig hè?) en ben ook gelijk volger geworden van je blog. Vind je het leuk om ook volger van mijn blog te worden? Neem eens een kijkje op http://miriamcooijmans.blogspot.nl/ en misschien kunnen we elkaar wel op de hoogte houden?!
    Lieve groetjes van Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda !

    Woww, echt supergaaf, hoor ! Deze uiltjes zijn gewoon super ! Ik gebruik ook heel veel met deze uilenpons en stempel. Het is een van mijn favoriete SU-sets ... Bedankt voor jouw schitterende show and tell en ga vooral door met jouw mooie creaties ! Succes ermee !

    Dikke groetjes van Djesbeeb

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...