vrijdag 27 december 2013

verjaardagsbanner

De kerstdagen zijn weer voorbij, nu op naar de oliebollen en appelflappen.
Omdat mijn neefje vandaag jarig is heb ik een verjaardag slinger/banner gemaakt, met de Build a Banner Simply Created Kit.



In de herfst/ winter catalogus staat op blz 31 een Build a Banner Simply Created Kit.(bestelnr 133507) prijs 24,95 euro.
In deze kit zitten 18 canvas banners, alfabet en achtergrond mallen/stencils, touw en een spuitje.
Voor deze slinger heb ik alleen het alfabet en de achtergrond stencils gebruikt.
De basis is Whispher white cardstock, hier banners uit geknipt.
Dan met een sponsje (deze kan je vinden in de dikke catalogus op blz 164) heb deze in stukjes geknipt en dat werkt prettiger.
Dan de achtergrondmal op het whisper white, je pakt de inktpad erbij, je sponsje even op het inktpad en dan over je mal wrijven, vervolgens heel voorzichtig de mal weghalen.
Zo doe je al je banners een achtergrond motief geven.
Dan heb ik de letters erbij gezocht en die op dezelfde manier op het papier gezet.
Gaatjes erin en het touw er door heen.
Omdat mijn neefje een Cars fan is, heb ik op internet plaatjes gezocht en uitgeprint, en deze hier en daar er tussen geplakt.
De jarige was er helemaal blij mee.
Wil jij ook zo'n leuke slinger maken? Bestel dan nog voor 1 februari de Banner kit, want na 1 februari is deze niet meer te bestellen.
Heb je vragen over producten, of wil je iets bestellen.. stuur me dan een mailje.

groetjes Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...