zondag 8 juni 2014

Gel kaart.


 Deze keer een heel bijzonder kaartje. Ik heb iets gebruikt waar je zelf niet op zou komen.
Haargel ! Op een kaart?  Ja,
Ik dacht ook, nee joh, maar toen ik het filmpje bekeek vond ik het wel grappig. Ik was er zelf niet opgekomen. Ik heb de hele kaart compleet nagemaakt.

Die gel geeft zo een heerlijk water gevoel met die belletjes erin.
De materialen die ik hier heb gebruikt.
cardstock wispher white, restje old olive,
inkt, old olive, basic gray, tempting turquoise, starwberry slush.

Ben je nieuwsgierig hoe je zo'n kaart maakt?
Neem dan Hier
Veel plezier bij het kijken en maken van zo'n kaart.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...