zaterdag 25 april 2015

Peek-a-Boo kaart

Hallo Allen,

Jeetje, wat is het een gekkenhuis met het bestellen van de retired producten. Het duurt nu ook langer voordat ik de bestelling in huis krijg.
In de zijbalk rechts vind je een update lijst van de retired producten.

Maar goed ondanks alle drukte, heb ik  een gezellige workshop gegeven. Deze keer is er een Peek-a-Boo kaart gemaakt.


en als je hem openklapt dan zie je dit


Maar hoe zit dat dan precies in elkaar werd er meerdere malen gevraagd.
Zo dus:

Ja maar,.... en,na een half uur stoeien, hadden ze het door!
toen de volgende vraag; heb je een beschrijving?  ehh ja, ik zal de link op mijn blog zetten. Want met een filmpje gaat het net effe makkelijker!
Dus klik HIER en kijk goed hoe de boel in elkaar zit, en ga zelf aan de slag.

ik zal ook een lijstje geven met de materialen die ik heb gebruikt.



Built for Free Using: My Stampin Blog

Als er vragen over het een of ander zijn, laat het me dan weten.
Fijn weekend!
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...