vrijdag 29 mei 2015

Knutselen met collega's

Hallo allen
het is al weer even geleden dat ik iets van me heb laten horen en zien. Ik was druk met voorbereiding bezig. Afgelopen donderdag had ik een gezellige knutselavond met mijn collega's. Er was mij gevraagd of ik een workshop wilde geven, natuurlijk zei ik enthousiast! Nou dat heb ik geweten. Wat een voorbereiding heb ik gehad zeg, we waren met 13 dames.
Tijdens deze avond was het ook nog eens zo dat we afscheid namen van 2 fijne collega's, dus ook hier had ik een mooi kado voor in mijn gedachte. Het zijn de mooie bossen bloemen van de Build a Bouquet Kit geworden. Vind je in de spring summer catalogus op blz 29.\

ze stonden wel erg mooi op mijn dressoir, denk dat ik nog een kit koopt, maar dan moet ik wel snel zijn, deze is namelijk nog t/m 2 juni te bestellen.
De dames waren er in ieder geval  heel blij mee.

de workshop stond in het teken van lekker kliederen.
We werken in de wijkverpleging en zijn dus wel wat gewend, dacht ik zo!
Dus men neme een bus scheerschuim, en sprayen inkt, en geven hier en daar een druppeltje inkt, roeren alles door elkaar. Dan gaat je papier erop, en eraf, vervolgens het scheerschuim eraf vegen en dan is dit je resultaat
dan maken we er een label op

en vervolgens plakken we de randen dicht, kaartje erin en knijper eraan en klaar!


dan had ik ook nog een kaart met de sea street set gemaakt. Namaken? wel nee, men liet de eigen creativiteit er op los!

Het was een zeer gezellige geslaagde avond!

Wil jij ook zo'n leuke avond? stuur me dan een email om een datum af te spreken.

Dan heb ik nog de nieuwe weekly deals, deze gingen in op 26 apr en zijn nog geldig tot 2 juni.



Built for Free Using: My Stampin Blog


zit er een leuke deal voor je bij...laat het me maar weten.

dan is het bijna zover, t/m 2 juni kan je nog uit de lopende catalogi bestellen
dan gaat op 2 juni de nieuwe catalogus 2015-2016 in,

en ja vanaf 2 juni kan je hieruit bestellen.
Wil jij nog iets hebben uit de oude catalogi of weet je al wat je uit de nieuwe catalogus 2015-2016 wilt hebben...  laat het me weten.
Zo dat was weer een heel verhaal,
ik zou zeggen iedereen een leuk weekend!
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...