zaterdag 20 juni 2015

een embossing mal

Hallo allen,

Ik zat zo eens te neuzen op Youtube en kwam toen een filmpje tegen van Keenan Kreations. Klik HIER
En toen dacht ik .... dat is leuk, ga ik ook doen.
Alleen heb ik de Brick al Wall embossing mal niet. Nou dat is geen probleem, pak ik gewoon een andere. Ik heb de Arrows gebruikt.



3 kleuren inkt, Lost Lagoon, Hello Hony en Tangelo Twist.
En met de Celebrate Today set en dies aan de slag gegaan.

Ik wilde de stempel op mijn blokje plakken, niet dus, dat lukte niet geen kleefkracht...
Dat zal jij vast ook hebben,?
De vraag hoe krijg ik weer kleefkracht?
Heel simpel. alles in een sopje doen, kijk zelf maar en klik HIER
Het is even een klusje maar het resultaat is echt, het kleeft weer lekker!
Ik heb ook maar mijn clearblock aan sopje gegeven!

Goed, ik heb onder het kopje Te Koop een heleboel oudere retired stamp sets en restanten designpapier staan, Zit er iets voor je bij? stuur me dan een email.

Fijn weekend
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...