zaterdag 15 augustus 2015

Self Closing box.

Jeetje alweer een week om.
Het gaat nu wel steeds dichterbij komen.
1 september ga ik met de opleiding verpleegkundige starten.
Hoe alles ingedeeld gaat worden, geen idee. Het zal zijn weg vanzelf wel vinden, dacht ik zo. Als ik af en toe maar een kaartje of doosje kan maken, en dit dan weer aan jullie laten zien, dan ben ik blij.

Goed de afgelopen week zag ik een leuk doosje of tasje voorbijkomen. Aangezien ik ook nog een leuke verpakking voor iets moet hebben....
zo gezegd is zo gedaan.
Moeilijk? wel nee.
Dawn heeft er een filmpje van gemaakt en dan is het een fluitje van een cent.
kijk HIER  maar eens

de basis is een stuk cardstock Mint Macaron. Het designpapier wat ik gebruikt heb komt uit de serie English Garden blz 142. Met de scallop en circle pons blz 165 heb ik de tag met tekst gemaakt.
De tekst komt niet uit de Stampin' Up! collectie. Deze lag hier nog in de kast en wordt af en toe gebruikt.

Heb je de weekly deals al gezien, vast!
zo niet, in de rechter zijbalk kan je ze bovenaan vinden.
As maandag ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen, dus als je nog iets wil hebben, geef dit dan door...
Fijn weekend
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...