woensdag 9 september 2015

Spinnenpost

Tja, het is weer spinnentijd.
Hier bij mij in de tuin zitten ze alweer op de onmogelijke plekken.

Omdat ik volgende week op het Creatief Weekend in Rijswijk (alleen de zaterdag en zondag) sta, bedacht ik met dat het wel leuk is om een aantal klanten iets leuks toe te sturen.
Ik heb dit gedaan met een spinnenkaart.

Dit spinnetje komt uit de Set Howl-o-ween Treat.

Ik zeg tegen iedereen; Tot aanstaande zaterdag of zondag op het creatief weekend in Rijswijk
Je kan me dan vinden op het Stampin ' Up! plein.
Wil je meer info, klik dan op het plaatje in de rechter zijbalk.

Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...