zaterdag 23 april 2016


Jeetje, wat gaat een week snel voorbij, ik kom gewoon tijd tekort!
Alle spullen van het creatief weekend zijn opgeruimd, en de studie gaat vrolijk door.
Tijd om een kaartje te maken heb ik afgelopen week niet gehad.
Inmiddels is de retired-lijst uit en in de zijbalk rechts vind je de link.
of klik HIER
Misschien was het je al opgevallen, ik probeer hem dagelijks te verversen, zodat ie redelijk up-to-date is. (Overal waar een kruisje achter staat, is niet meer te bestellen)

Deze kaart is een favoriet van mij, lekker aan de slag met water en inkt, maar ook de markers heb ik gebruikt.


Jammer dat de helft van wat je ziet gaat verdwijnen.
Ik heb even gekeken, maar die kever (beautiful ride) is nog te bestellen! de caravan ook, maar die gaat mee naar het nieuwe boek.

dus twijfel je nog over een bepaalde set, kijk of deze nog is te bestellen en
wees snel, want OP = echt OP!

Heb je vragen , of wil je iets bestellen geef dit dan aan me door.
Fijn weekend
Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...