dinsdag 14 juni 2016

Recht uit het hart


Afgelopen dagen ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Nederlandse set Recht uit het hart.
Prachtige teksten, en nog mooier zijn de bijpassende thinlits.
Ik heb hier bij deze kaart maar één kleur gebruikt en dat is eentje uit de nieuwe incolor 2016-2018 serie. de Dapper Demin.



een combinatie kaart van stempelen en stansen.
zie hieronder de flyer en klik HIER om de stempels en thinlits beter te bekijken.


als er vragen zijn, dan hoor ik ze graag.

o ja, het is nog heel ver weg, in september sta ik weer op het creatief weekend in Rijswijk.
Neem een kijkje in de bovenbalk voor een kaartje met Korting!

fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...