maandag 9 januari 2017

Hallo,

Afgelopen dagen was het rot weer (regen, ijzel, natte sneeuw en koud). Wat doe je dan?
Natuurlijk  binnen blijven en lekker aan de slag met de Beautiful You set van blz 24.

en zoals je ziet heb ik de afdruk gespiegeld.
Waarmee heb je gekleurd?
Oh, nou er zijn nieuwe watercolor pencils te bestellen. Op blz 24 kan je ze vinden.
13 kleuren voor € 19,25.  Ik kan je vertellen ze werken echt fantastisch! 
In combinatie met de aqua painter of de blender pen blz 180. het werkt echt!
Geloof je me niet?
nou bekijk  DIT filmpje dan maar eens en zie wat er allemaal mogelijk is!

Heb je vragen,
wil je iets bestellen de 12e januari ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen.

Fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...