dinsdag 21 maart 2017

Peekaboo kaart

Hallo,

Ben jij ook zo gek op ballonnen? In de catalogus zijn genoeg ballonnen sets te vinden.
Mijn favoriet kun je vinden op blz 4 van de spring summer catalogus, de Balloon Advetures.
Prachtige kaarten kan je hiermee maken. de ene keer gebruik ik de thinlits de andere keer ga ik voor de ballonnen pons. Ja, die is er ook en kan je vinden in de annual catalogus op blz 187.

Op Youtube heeft Dawn een leuke kaart uitgelegd, de peekaboo kaart.
en je raad het al, ze heeft de Balloon Adventures gebruikt.
Ik heb haar idee gebruikt alleen met iets andere kleuren.

hier mijn kaart.





hier dus de combinatie pons en thinlits gebruikt.

wil jij ook zo'n kaart maken? neem dan  HIER een kijkje en ga zelf aan de slag.

Jammer genoeg, is het mooie glitter papier uit de sale-a-bration niet meer te bestellen.
Wil je nog een van de prachtige cadeaus, wees dan snel, de actie loopt nog tot en met 31 maart.

Heb je in het weekend van 1 en 2 april niets op je programma staan? dan heb ik een leuk idee voor je!
het creatief weekend in Rijswijk. meer info HIER

heb je vragen, laat het me weten.
Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...