donderdag 24 augustus 2017

Hallo,

Inmiddels heb ik de spullen van de afgelopen beurs opgeruimd. Nou ja, dat is ook niet  helemaal waar want op vrijdag 8, zaterdag  9 en zondag 10 sept kan je mij weer vinden op het creatief weekend in Rijswijk. Ja ik ben er weer 3 dgn!
Ben jij ook van plan om te gaan, dan heb ik 2 leuke acties entree acties. HIER vind je meer informatie.

Afgelopen zondag op de hobby beurs in Leiden weer een heleboel  mensen ontmoet en gesproken over alle prachtige producten van Stampin' Up! 
Het is echt een leuke (bij) baan! welke ik nu bijna 5 jaar met veel plezier doet. Volgend jaar een jubileumjaar, denk dat ik maar een leuke actie moet houden?
Goed, ik hoop dat jullie net zo'n leuke dag hebben gehad, ik heb genoten!

Deze kaart was een van de favorieten! Hm hoe heb je dat nu weer gedaan?
nou, kijk....



Hij is echt leuk, kreeg ik meerdere malen te horen. Ook de andere Piggy kaarten vielen in de smaak.
De set This Little Piggy (blz 48) kost € 24,00 maar dan heb je wel een clearblok nodig om ze op te plakken. heb je deze niet dan kan je ook de hout versie voor € 34,00 bestellen.

Goed, deze kaart heb ik ook ergens vandaan en wel van youtube. neem  HIER maar eens een kijkje en ga zelf aan de slag.

Heb je nu vragen over het een of ander, blijf er dan niet mee zitten maar zet ze op de mail.
Wil je iets bestellen, geef dit dan aan mij door.

alvast fijn weekend
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...