zondag 17 september 2017

Hallo,

Ben jij ook al bezig om je kerstkaarten te maken?
Ik wel. Ik ben aan de slag gegaan met de Lovely as a Tree en Father Christmas. Beide sets komen uit de jaarcatalogus blz 114 en 137.

met rode en groene tinten aan de slag en dan krijg je dit resultaat.

Op de beurs had ik de grote Fold Card staan, waarop ik vele vragen heb gekregen. Nu speel ik met de gedachten om hier een workshop mee te houden al kost het je wel een dag om alles in elkaar te zetten en misschien dat ik ook pakketjes ga maken..
Eerst maar eens een voorbeeld maken, dit verhaal wordt dus vervolgt.

Heb je vragen of wil je iets bestellen, geef het dan via de mail aan me door.
Fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...