zaterdag 30 december 2017

Hoi
Van de week had ik het er al over, de najaarscatalogus is geldig tot 3 januari, dus als je hier nog iets uit wil bestellen wees dan snel. Op 30 dec aan het einde van de dag gaat de laatste bestelling  van dit jaar eruit.

op 3 januari komt er dus een nieuwe voorjaarscatalogus welke  weer vol staat met prachtige producten.
Hou je van een kaart met uitdaging, eentje die iets extra's geeft aan de kaart?  Dan is de Let the Good Times Roll bundel iets voor  jou!


De voorkant is niet zo spectaculair, de nadruk ligt echt in de binnenkant van de kaart. Een rollerbaan wat de extra look geeft. nee, de wagentjes kunnen niet rijden deze zitten vast aan de wand.


Moeilijk? nee, eigenlijk is dit niet moeilijk alleen heb je een behoorlijk portie geduld nodig, haha,
daarnaast neem de tijd en doe het stap voor stap dan krijg je het beste resultaat.
Deze bundel is vanaf 3 januari te bestellen.

heb je vragen over het een of het ander, laat het me weten.
Misschien wil je ook wel instappen en aan het stampin' Up! avontuur beginnen? Tijdens de Sale-a-Bration periode is er een leuke instapactie,  wil je meer informatie stuur me dan een email.

Fijn weekend
en maak er een mooi uiteinde van!

Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...