zondag 15 april 2018

Hallo,

En, hebben jullie de retired lijst gezien?
wat staan er veel producten op die ons gaan verlaten.
Deze producten mogen blijven, maar dan vervalt de 10% bundelkorting op 1 juni.
Hierna worden ze apart te koop aangeboden en zijn ze duurder.

 Wil jij een van deze sets, wacht dan niet te lang en pak die 10% bundelkorting!
stuur mij een email als je iets wilt bestellen.

Nog iets wat opvalt aan de retired lijst.
er gaan inktkleuren verdwijnen, 5 incolors 2016-2018,
  • Dapper Denim
  • Emerald Envy
  • Flirty Flamingo*
  • Peekaboo Peach
  • Sweet Sugar Plum
 en daarnaast gaan nog eens 13 andere kleuren ons verlaten.

  • Always Artichoke
  • Chocolate Chip
  • Elegant Eggplant
  • Island Indigo
  • Marina Mist
  • Perfect Plum
  • Pink Pirouette
  • Rose Red
  • Soft Sky
  • Tangerine Tango
  • Tempting Turquoise
  • Wild Wasabi
  • Wisteria Wonder
Je begrijpt dat hier voor in de plaats weer prachtige kleuren komen!
Daarnaast staan alle kleuren op de retired lijst, omdat de inktpad gaat veranderen. 
Wil jij nog een van deze retired kleuren... stuur me een email dan kan ik kijken of het nog te bestellen is. Je kan natuurlijk ook via de online shop kijken en /of bestellen. online shop vind je HIER
of in de rechter balk.

Op 26 mei gaan Arianne en ik een workshopmiddag houden, heb je interesse stuur mij dan een email voor meer informatie. of klik HIER

Dit was hem voor vandaag,
heb je vragen of wil je een bestelling doorgeven,
stuur me een email.

Fijne dag,
Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...