zondag 27 mei 2018


Hallo,

Afgelopen zaterdag was prachtige weer, zeg 27 graden en wat ga ik doen? 
Een stempelfeest houden met een 9 tal dames. pff, maar wat was het leuk, gezellig en ja ook een beetje warm maar dat kon de pret niet weren. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad en ik hoop dat jullie dit ook hebben gehad en met veel inspiratie naar huis zijn gegaan?


Toch, wel een van mijn favorieten, was dit prachtige envelopboekje!


Weet jij al wat je erin gaat verwerken? Ik wel, 2 prachtige foto's van het stempelfeest!

De stempels en de clearblokken zijn weer schoon, ook de dabbers en sponsjes zijn weer schoongemaakt en klaar voor een volgend gebruik.
Nu moet je eens raden, welke kleur er het meest gebruikt is tijdens deze middag.... een kleur van alle nieuwe kleuren die ik bij me had. Echt waar, voornamelijk een paars rode kleur kwam van het schoonmaak pad, ongelooflijk!  Terwijl er op het nieuwe schoonmaakpas simply shammy juist alle kleuren van de regenboog op zaten, haha, maar wat een geweldig schoonmaakpad is dat zeg en het kost maar €10,00!

Een andere vraag die gesteld werd tijdens deze middag: "ga je dit nog vaker doen?" 
Het antwoord is: "ja", ik denk dat ik een kerstthema ga bedenken welke ik dan zo ongeveer in okt/ nov wil gaan houden.
En voor degene die in of vlakbij Alphen aan de Rijn wonen, er gaat nog een avond komen waarop ik een workshop wil gaan organiseren.

Goed, ik zou zeggen, heel veel plezier bij het doorbladeren van die nieuwe catalogus. Heb je vragen over een van de producten, dan hoor ik deze graag. 
Wil je iets bestellen, je kan het al aan me doorgeven. 1 juni gaat de eerste bestelling eruit!

Fijne dag verder,
Miranda








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...