zaterdag 2 juni 2018

Sea of Texture


Eindelijk heb ik mijn kaart af kunnen maken!
Tijdens het stempelfeest had ik in gedachten om iets van de Sea of texture (blz 155) te laten zien. Dat is me niet gelukt want ik had een Franstalige set gekregen en deze netjes omgeruild voor een Engelse versie. Maar goed, dit geintje duurde best lang en het stempelfeest werd niet gehaald.
Gisteren heb ik de kaart af weten te maken.


Het is een impossible kaart en helemaal niet moeilijk om te maken hoor.
Dawn heeft er een Filmpje over gemaakt. ik zou zeggen probeer het zelf eens.

Ik heb onder het kopje catalogus de nieuwe Nederlandse sets neer gezet.  Totaal zijn er nu 12 prachtige sets. de een met pons de ander met framelits. Neem er maar eens een kijkje.

Heb je vragen of wil je een bestelling doorgeven, zet het op de email.
Fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...