dinsdag 27 november 2018

Het creatief weekend zit er weer op, ik heb enorm genoten. Iedereen bedankt voor de complimenten!
Op de zondag dacht ik , "doe eens gek en zet 2 stoelen voor de kraam".  Wat was dat gezellig m samen met jullie een van deze prachtige kaart(en) te maken.



Met 1 kleur inkt en een boom uit de Winter Woods set (najaarscatalogus blz26) kan je dus een prachtige kaart maken.
Het volgende creatief weekend bied ik alle dagen een workshop aan!

De maand november is bijna voorbij wat betekend dat je nog een paar dagen de tijd heb om een van de exclusieve stempelsets of thinlits ( de snowflake showcase) kan bestellen. Hier  vind je meer info.

black friday ook stampin' Up! doet daar aan mee. vandaag en morgen de laatste dag met 10% korting op geselecteerde producten. deze 2 dgn zijn dat  tools en inkt (geen stempels) HIER  vind je alle producten. wil je iets bestellen, laat het me weten.

De najaarscatalogus loopt tot en met 2 januari, zit er een set bij die je nog graag in je kast wil hebben, wacht dan niet te lang met bestellen.
en ja.., op 3 januari komt er dan weer een nieuw voorjaarsboekje en de sale-a-bration actie.

ik hoor wel als je vragen hebt of iets wil bestellen.
Fijne dag
Miranda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...