maandag 31 december 2018


Hallo,
Ja hoor,  ik ben er nog alleen doe ik het een beetje rustig aan.
Van de week ben ik met de vlinder thinlits aan de slag gegaan, echt een aanrader!

zoals je ziet heb je niet veel nodig om deze kaart te maken. Ik heb 3 kleuren gebruikt en daar ga je dan mee spelen, eerste en 2e afdruk.

Straks in de nieuwe voorjaarscatalogus vind je een nieuwe stempelsoort.
Stampin' Up! gaat Cling stempels uitgeven. Een stempel die niet van je clearblock afvalt, ja echt, het blijft giga goed zitten.
Wel belangrijk is dat je, als je de stempel van je block af wilt halen je voorzichtig moet zijn want je trekt zo je stempel kapot ! 

Laat me weten als je ergens vragen over hebt.
Veel plezier vanavond
Fijne jaarwisseling
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...