woensdag 20 maart 2019

Hoi,

Wil jij nog een prachtig Sale-a-Bration cadeau hebben, wacht dan niet te lang!
de actie is nog geldig tot en met 31 maart en sommige producten zijn al niet meer te krijgen.
HIER  vind je meer info.

Tevens is die geweldige instapactie ook geldig tot en met 31 maart.
 HIER vind je meer info, heb je vragen laat het me weten, ik help je graag verder.

Afgelopen zaterdag 9 maart was het een geweldig leuke en vooral gezellige beursdag. Veel mensen gesproken  en adviezen gegeven. Is het nu zo dat je thuis zit en zo iets heb van , ik weet het niet en wil iets meer advies,laat het me weten, zet je vragen dan op de email, dan kan je het antwoord later nog eens terug lezen.





Hier een kaartje met de bloom by bloom set op blz 25 voorjaarsboekje.
de kaart en envelop zijn kant en klaar en kan je vinden op blz 26. Ideaal om even snel een kaartje te maken.

komende week ga ik mij voorbereiden  voor het creatief weekend in Rijswijk op 5, 6 en 7 april.
Wil jij met leuke korting naar binnen, neem dan HIER  een kijkje.

Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...