dinsdag 16 april 2019


Hallo,

Het is weer zover, de annual en spring summer catalogi lopen te einde. er gaan prodicten verdwijnen en er komen ook weer een heleboel mooie dingen voor terug.

04.09.19_L4_RETIRING_LIST_NASPUK


Hier is de lijst van spullen die gaan verdwijnen uit de spring summer catalogus.. Een Pdf bestand vind je HIER

En ook vanuit de annual catalogus gaan spullen verdwijnen. een pfd vind je HIER

Wil je nog profiteren van de bundelprijs? wacht dan niet te lang....


Ander leuk nieuws.
Ja, hier hebben wij lang op moeten wachten en nu komt er 1 paper pumpkin kit!


04.10.19_HEADER_SHELLI_GLOBAL_UKSP

Wil jij ook zo'n mooie kit? geef dit alvast aan mij door.
HIER vind je een link naar youtube met de uitleg van Shelli zelf.



Ook ben ik druk bezig met de voorbereiding voor de workshop dag op 25 mei
info over deze dag vind je HIER

Heb je vragen of wil je iets bestellen, laat het me weten.
Fijne dag,
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...