zaterdag 31 augustus 2019

Jij komt toch ook?
Deze keer ben ik er ook weer bij!
vrijdag 6, zaterdag 7 en zondag 8 september is er weer een gezellig Creatief weekend in  Rijswijk.
Meer informatie en korting op de entree vind je HIER.

Ook deze keer heb ik een workshop aan de kraam.
We gaan aan de slag met de vlinders uit de set vlinderdans en andere materialen.
Nieuwsgierig...?
Schuif aan en ga met een leuke kaart naar huis!

Naast de workshop zijn er weer vele voorbeeldkaarten te vinden.
Op 4 september komt er een najaarscatalogus uit en ook hieruit heb ik een aantal producten van bij me.

Pinquins, ja die staan in het najaarsboekje.
Nieuwsgierig naar wat er verder allemaal in staat? kijk dan op 4 september want dan kan je hieruit bestellen.

Heb je vragen of wil je nu al iets bestellen, geef het aan me door.
Fijn weekend
Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...