zondag 2 februari 2020


Hallo allen,

Wat vinden jullie van de nieuwe catalogus en vergeet vooral de Sale-a-bration niet!
Boordevol prachtige spullen het is gewoon moeilijk kiezen...
ik vind alles mooi, maar ik heb een aantal sets die eruit springen!


1: Honny Bee op blz 30
2: Painted Poppies  op blz 26.
3: Timeles Tulips blz 43, er is ook een Nederlandse versie.


Ja, je ziet het waarschijnlijk goed, er zit designpapier op de kaart, kan je vinden in de sale-a-bration folder op blz 10.  Bij een bestelling van 60 euro kan je dit pak designpapier gratis uitzoeken,

vanaf 4 februari kan je coordination producten bestellen.
12.01.19_TH_FLYER1_OOP_Q1_UK 

Nieuwsgierig naar hoe je er mee kan werken? HIER  heb je een Youtube filmpje.
 

De voorbereidingen zijn in volle gang, want zaterdag 7 maart kan je mij vinden op de hobbybeurs in Nieuw Vennep.  Ook deze editie kan je aanschuiven bij een van de workshops. Welke kaarten we gaan maken is nog een verrassing.
Ook de Sale-a-bartion gaat nog door, tot 31 maart. Bij iedere bestelling van 60 euro kan je een gratis product uitkiezen maar kan je ook gebruik maken van een leuke instapactie.
HIER vind je meer informatie .
Heb je vragen , zet deze op de email zodat je ze nog eens keer keer terug kan lezen, ik help je graag verder.

Fijne dag,
Mirsanda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...