zaterdag 23 mei 2020


Dag allen,

Hoe gaat het met jullie in deze rare corona tijd?
Met mij gaat het goed, en ondanks het harde werken ook nog met de laatste loodjes van de opleiding bezig.

Nu, is de maand mei, bijna afgelopen en dus ook het jaarboek 2019-2020 en het voorjaarsboekje. Beide zijn nog geldig tot 2 juni.
Dus als je nog een stempelset of embossingmal wil hebben, wacht dan niet te lang.

Via HIER  deze link kom je in de online shop waar je bij "Last chance" wat er allemaal gaat verdwijnen.
Je ziet er ook een heleboel blends stiften staan, deze blijven! alleen kan je ze niet meer los per kleurtje bestellen.  de incolors 2018-2020 die gaan er wel uit!

En ja, je ziet het goed, Ornate garden suite, een nieuwe set/lijn  wat in de catalogus 2020-2021 staat en dat kan je nu al bestellen!! HIER een link naar de online shop waar je de producten goed kan bekijken.


Deze kaart gemaakt met het prachtige Ornate garden specialty design papier.
dat mooie randje heb ik gemaakt met de ornate layers.
en bedankt komt uit een nieuwe Nederlandse set bedanken in stijl.

en dan heb ik ook nog een kaart gemaakt met de set Ornate style.


Achtergrond met de embossing folder Ornate floral gemaakt
en een ander randje uit de ornate layers gepakt.


kortom hele leuke spullen die je nu al kan bestellen!

Wil je nog iets uit de jaar en voorjaarcatalogus bestellen, wacht dan niet te lang,
Laat me weten als je ergens vragen over hebt.


Fijn weekend.
groetjes Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...