maandag 22 november 2021

 

Hoi,

Heb jij ook zo'n leuk en gezellig weekend gehad?  Ik wel, 3 geweldig leuke en vooral gezellige creatieve dagen gehad!  Fijn om jullie weer te hebben gezien en gesproken. de kraam hing weer vol met kaarten en ik hoop dat jullie je inspiratie hebben gevonden om de laatste kerstkaarten nog te gaan maken?



De afgelopen dagen  kwam het al even te spraken, het najaarsboekje is nog geldig tot 3 januari. Inmiddels is de lijst bekend van de producten die er allemaal uit gaan. Dus als je nog die ene stempelset of dat mooie pak papier wil hebben, wacht dan niet te lang met bestellen want op = op een gegeven moment op!

Via deze link kan je een pdf bestand kijken, HIER voor de Engelse versie.

En voor de Nederlandse versie HIER

Natuurlijk zijn er ook producten die  meegaan naar het voorjaarsboekje. Pdf Engels Hier en voor Nederlands pdf Hier

Zoals je kan zien zijn er producten waar je korting op krijgt.  Vanaf 1 december kan je de producten met korting bestellen.

Laat me weten als ik iets voor je kan bestellen en heb je vragen, zet deze dan op de email.

Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...