maandag 7 april 2014

En de Winnaar is.......

Hallo Allemaal,

Wat heb ik een leuk creatief weekend gehad.
Het was weer leuk om bekenden tegen te komen, maar ik heb ook een heleboel nieuwe mensen ontmoet. Leuk, mogelijk komen we elkaar snel weer tegen?
Ik wil een ieder via deze weg bedanken voor de leuke reacties, de creaties werden als zeer leuk en prachtig gevonden. Stiekem ben ik daar wel een beetje trots op!
De creaties die ik op de tafel had staan kom je niet allemaal op het blog tegen, had je op de tafel iets gezien, en kan je het hier niet vinden, en waar je wel iets meer over wil weten.... stuur me dan een mail.

Morgen Dinsdag 8 april, ga ik een extra verzamelbestelling plaatsen.
Onder alle bestellingen van het afgelopen beurs weekend verloot ik de Stempel- en pons set Banner Blast en de Banner Punch.
De gelukkige winnaar is   Miriam Ossevoort.
Gefeliciteerd met de set, het zal met je bestelling meekomen.

Dan heb ik natuurlijk nog iets om jullie te laten zien.
Dit kaartje heb ik tijdens de beursmiddag gemaakt, het was rustig dus ik heb de Swallowtail  (blz 71, prijs 21,95 euro) stempel gepakt en het dit is het resultaat geworden...


Het inkleuren heb ik gedaan met de aquapainter (blz 164 en je koopt ze per 2, voor 17,95 euro)
De kleuren die ik gebruikt heb; Tango Tangerine, Tempting Turquoise, Daffodil Delight, Gumball Green en Midnight Muse.
De tekst komt uit de Nederlandse Sentimenten set.

Vind jij de producten van Stampin´ Up ook zo mooi, maar twijfel je om het aan te schaffen?
Probeer het dan eerst uit, boek een gezellige workshop dag, middag of avond en maak op deze manier kennis met al die mooie producten.
Voor alle vragen....neem dan contact met me op.

Groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...