zondag 27 april 2014

weer tijd voor een tutorial

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een tutorial. Ik zat afgelopen week op Youtube te neuzen en toen kwam ik een leuke kaart tegen van Dawn. Zij maakt leuke dingen en de kleuren die ze nu gebruikt heeft brengen alles wel heel erg tot een geheel. Het gaat om de Gate Fold Card.
Eerst bedacht ik nog om geheel andere kleurencombinatie te nemen, maar nee, ik heb hem gewoon nagemaakt.

de kaart heeft ook een binnenkant, alleen denk ik dat ik er nog een paar bloemen in zet. Vind het nu wel kaal.



Wil jij ook zo'n soort kaart maken, want je kan naar mijn idee echt alle kanten op.
Neem dan hier een een kijkje.
De materialen die ik heb gebruikt:
Cardstock Basic black, very vanilla. De stempelset Flower Shop en de tekst komt uit de Hostess set Simply Sketched (blz 205).
Sticky strip, Dimentionals en ligquid glue.( blz 175)

Veel plezier bij het maken van de kaart.

Heb je vragen over het een of het ander...
Wil je producten bestellen.. Stuur me dan een mail.

groetjes Miranda




1 opmerking:

  1. Is zeker een hele mooie kaart Miranda, geweldige kleuren zo bij elkaar.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...