zondag 20 juli 2014

Hi There

Pff, dit is geen weer om iets te ondernemen.
Toch heb ik een kaartje om aan jullie te laten zien.

Ik heb hier de set A happy Hooray (blz 146) .
Design papier komt uit de flowerpot serie ( blz 186)
De pijlen zijn gemaatkt met de What's Up pons (blz 222)
De kleuren waarmee ik heb gewerkt zijn: Pear pizzazz als basis. Een stukje basic gray en het design. een stukje hello honey en wispher white.
De veren zijn op wispher white gestempeld (hello honey, pear pizzazz en tangerine tango) en vervolgens uitgeknipt. De tekst met basis gray gestempeld.
de pijlen in de tangerine tango erop en klaar is de kaart.

Heb je nog vragen over het een of ander.. laat het me dan weten.
Nog een fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...