maandag 7 juli 2014

In de ban van de Blendabilities

De nieuwe Blendabilities wie wil hier nu niet mee werken?
Eerst dacht ik, wat kan je er allemaal mee, ja, inkleuren.. Via Youtube kom je er achter dat het veelzijdig is.
en dat er basis technieken zijn dat wist ik niet, jij? klik Hier  en bekijk het filmpje.
Zie de bovenbalk voor meer info over de Blendabilities.

Oké, en toen ging ik aan de slag.
Eerst opzoek gegaan naar een stempel, die geschikt is om in te kleuren.
Ik ben aan de slag gegaan met een Hostess set Bloom with Hope (blz 240).


Voor zo'n eerste keer werken met de Blendabilities ben ik best tevreden. Natuurlijk kunnen er nog veel meer accenten in gebracht worden.
Vaker gebruiken, en van alles uit proberen, is de tip.
Gebruikte materialen:
Cardstock; Picstachio pudding, basic black, wispher white.
Inkt: Memento black.
Blendabilities: Pumpkin Pie, Old Olive, Daffodil Delight.

Wil jij ook de blendabilities uit proberen? stuur een mail en dan spreken we een datum af.
Heb je vragen over het een of ander, laat het me weten.
groetjes Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...