vrijdag 8 augustus 2014





Hallo allemaal,

Van de week had ik de set Work of Art weer eens in mijn handen.
Die strepen blijven leuk om mee te werken, maar dat zigzag motief is ook leuk.
Door met de Stamp-a-ma-jig (blz 235) te werken krijg je de lijnen wel strak op papier.
De bloemen komen uit de flower shop (blz 67)
De kleuren waarmee ik gewerkt heb komen uit de nieuwe incolor's 2014-2016. op blz 176 vind je het overzicht van alle kleuren.
De blaadjes komen uit de Hostess set Bloom with Hope. Je kan deze set uitkiezen als je een bestelling plaats voor 200 euro. Los is deze niet te koop.
De tekst komt uit de nederlandse sentimenten. Meer info vind je in de bovenbalk.
Om het geheel af te maken heb ik er een paas strass steentjes / jewels op geplakt.  Op blz 209 vind je deze en nog andere decorations voor op de kaart of...

Heb je vragen over het een of ander, aarzel dan niet en stel ze.
Misschien twijfel je nog over de BigShot? Wil je advies hierover.. Laat het me weten.
Heb je al een BigShot, maar vind je een bundel wel erg leuk, dan kan je alleen de bundel met korting bestellen!
Meer informatie over de ze BigShot actie vind je in de bovenbalk onder Stampin' Up! acties

Iedereen een fijn weekend.
groetjes Miranda










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...