woensdag 20 augustus 2014

Quarter Fold card, en nieuwe weekly deal.

Hallo allen,
Een ruime week geleden zag ik een Quarter card voorbij komen, waarvan ik dacht, goh wat een leuk model is dat.
Nu ben ik met dat model aan de slag gegaan en heb er dit kaartje van gemaakt.
Later kwam ik tot de conclusie dat er een filmpje van was. (had ik dat geweten hoefde ik niet zo te tobben met de maten)


Ook heb ik iets in de binnenkant van de kaart gemaakt.



Je zou er zelfs een kado-kaart in kunnen stoppen.
Wat heb ik voor deze kaart gebruikt: Cardstock Night of Navy, en Tempting Turquoise, Whisper white.  Inkt; Basic Gray, Night of Navy, Cajun Craze.
Stukjes design papier uit de Maritime serie.

Dus wil jij ook zo'n kaart maken? Neem dan HIER eens een kijkje .

                            ---------------------------------------------------------------------

Dan wil ik nog even onder de aandacht brengen dat er tot en met 31 augustus nog geprofiteerd kan worden van de BigShot actie.
Koop een Bigshot (104,95 euro) en krijg er een gratis bundel bij (stempelset + framelits) .
Je heb de keuze uit de volgende sets:
Wood of Clear, de prijs die hier staat is van wood.
- Sumthin'with Bubbly Words  38,95
- Flowery Daydream   63,50
- Decorative Goodies  48,95
- Celebrating Chalk Talk  49,95
- Bright & Beautiful  59,25

Heb je al een BigShot dan kan je deze bundels kopen met 15% korting.



Weet je het nog niet zeker? Twijfel dan niet te lang, voor je het weet is de actie voorbij!

                                    ------------------------------------------------------------

En omdat het woensdag is, gaat er weer een nieuwe Weekly Deal in,
Deze deal is van 20 t/m 26 augustus.


Wil je een van deze producten beter bekijken, neem dan een kijkje in de webshop.
Zit er iets voor je bij?? laat het dan weten.


Iedereen een fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...