woensdag 24 september 2014

Circle kaart en nieuwe Weekly Deals.

Een aantal weken terug had ik de Circle Dies ( blz 228) weer een keer in mijn handen.
Daar moet toch wel een aparte kaart mee te maken zijn, dacht ik zo.
Een beetje zoeken op Pinterest en je komt vele leuke ideeën tegen.
Dit is mijn versie geworden.

Ik had deze kaart ook op de beurs bij me, en kreeg toen de reactie; hm, hoe is dat nu weer gedaan,
de mal is enkel en jij hebt er 2 flips van gemaakt?


De mal simpelweg omdraaien, en niet volledig doordraaien!


De gebruikte materialen: Cardstock; Whisper White, Crushed Curry, Lost Lagoon,
Stempels; Flower Shop (blz 67) , Papillon Potpourri (blz 149), Petite Petals (blz 125)
Het design papier komt uit de serie Flowerpot (blz 186)

Op het blog van Stampin along with Heidi zie je stap voor stap hoe je de mal moet neerleggen.
neem HIER maar een kijkje

En jawel vandaag weer  Nieuwe Weekly Deals Geldig van 24 sept t/m 30 okt.


Zit er iets voor je bij...laat het me weten, dan bestel ik het voor je.

Dan nog iets anders.
Heb je al eens een kijkje in de webshop genomen?
onder het kopje Clearance Rack vind je producten met maar liefs 80% korting.
 Er zijn weer een aantal nieuwe (retired) producten ingezet, ben jij nieuwsgierig wat er allemaal instaat? Neem dan HIER eens een kijkje. Zit er iets voor je bij, maar heb je geen credit card, geen probleem, via mij kan je het ook bestellen. Laat het me maar weten!


Iedereen nog een prettige dag,
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...