maandag 15 september 2014

En.......


wat heb ik het afgelopen weekend genoten zeg.
3 dagen op een Beurs staan is best vermoeiend, neem dat maar van mij aan.
Voor de eerste keer stond ik op het Stampin' Up! plein, en dat was in een woord
                                                    Geweldig! 
Ik heb nog nooit zoveel gepraat en gelachen, mijn stem heeft overuren gedraaid en daar moet ik nu voor boeten. Hij valt af en toe weg, dus ik praat nu minder en typ iets meer!
En wat heb ik weer vele bekende mogen ontmoeten,en
ook een heleboel nieuwe mensen leren kennen, leuk!
Ik hoop dat ik een keer bij jullie langs mag komen voor een Workshop?

Maar goed ik had een leuke prijs te verdelen.
Plaats tijdens het weekend een bestelling van minimaal 30 euro en maak kans op de stempel set Petite Petals met de daarbij behorende pons.
De namen  zijn in de pot gegaan en ik heb er eentje uit gegrabbeld...........

                De winnaar is.........Femy Pouw

Femy, Van Harte Gefeliciteerd met de prijs.
Ik zal deze met de andere spullen meesturen.

Hier nog een beetje inspiratie, voor als je niet goed weet wat je ermee kan maken..


 De foto is een beetje lastig, maar de basis is cardstock Night of Navy, Soft Ski, en Basic Gray. Stukje Design uit de kerst serie All is Calm Specialty papier (blz 22)


Hier is de basis een stuk Sahara Sand Cardstock, en met de achtergrond stempel Hardwood (blz 175) gestempeld, daarop met ik met wat blaadjes uit de Flower Patch aan de slag gegaan. een Tag met de Scalloped Tag Topper(blz 222) gemaakt een Tea Lace paper doilies (blz 192) erop en met wat inkt bewerkt. 2 vlindertjes uit de Papillon Potpourri (blz 149) erop en de tekst komt uit de Chalk Talk op blz 11.
Als er vragen over het een of ander zijn, dan hoor ik het graag, op dit moment is via de mail het handigst

Nogmaals iedereen bedankt voor de gezelligheid, en hopelijk zien we elkaar weer snel!
Groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...