woensdag 9 mei 2018

Hallo,

Nog een 2 weken en dan is het zover, "mijn stempelfeestje". Een gezellige middag waarin we met de allernieuwste spullen van Stampin' Up! gaan werken.
Je begrijpt dat ik volop met de voorbereiding bezig ben. De spullen zijn grotendeels binnen en kan ik starten met het maken van voorbeeldkaarten. Nee, ik verklap niet veel, wel dat het kaarten zijn met iets extra's.
Wil jij ook deelnemen, er is nog ruimte en wil je meer info... HIER .  dus heb je interesse stuur me dan een email.

Tevens is het zo, dat de lopende catalogus tot en met 31 mei geldig is dus als je hier nog voordelig een bundel wil hebben of een bepaalde kleur papier, inkt....wacht dan niet te lang. Nu is het  leuk shoppen want op een aantal retired spullen zit nu korting!
Nieuwsgierig neem dan HIER   een kijkje.
Wil je iets bestellen, laat het me dan weten.


Natuurlijk kon ik het niet laten om met de nieuwe inktkleuren te spelen de Incolors 2018-2020


en dan krijg je dit resultaat.
Ja, de stempel is nieuw. En wat nu zo leuk is.... je kan deze set in een bundel Share what You Love al bestellen, echt waar!  meer info vind je HIER
en voor de flyer kijk  HIER  en zie uit welke bundels je kan kiezen..
Maar dit is nog niet alles hoor.
De nieuwe Incolors 2018-2020 kan je ook al bestellen en daarbij krijg je ook nog eens 10% bundelkorting!

Goed, ik hoor wel als er vragen zijn.
Fijne avond
Miranda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...