donderdag 16 augustus 2018


Ja, nog zo'n 2 weken en dan is de color your season actie voorbij.
bestel de bundel en krijg een bonuscoupon!  HIER vind je meer info
De stempels en de potloden zijn geweldig. Bekijk de framelits eens goed, er zit een stikrandje in!

ik heb deze kaart gemaakt.



De weken vliegen voorbij en ik ben druk met de voorbereidingen voor het creatief weekend in Rijswijk bezig. HIER vind je meer informatie en een kortingscode.

Afgelopen juni had ik een stempelfeest georganiseerd en nu ben ik weer van plan om een workshop dag/middag (kerstkaartenfestijn) te gaan organiseren. Wil jij straks informatie ontvangen over deze dag, stuur mij dan een email.

zijn er vragen, wil je een bestelling doorgeven, laat het me weten.
Fijne dag,
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...