dinsdag 31 juli 2018

Hoi,

Komende maand van 1 - 31 augustus zijn er weer leuke acties.

bestel je voor € 60,00 (in de maand augustus) dan krijg je een coupon van € 6,00. Deze kan je in allen de maand september inleveren bij een bestelling, je krijgt dan 6 euro korting op je totaal bedrag.
 (heb je nu een bestelling van €120 dan krijg je 2 coupons!

De actie color Your Seasons  gaat van start. een leuke inkleur stempelset met bijpassende framelits een leuke set met 10% bundelkorting, je hebt hem al voor € 78,00 en daarnaast krijg je dan ook een coupon van €6,00.
Ook kan je nu de nieuwe kleurpotloden bestellen, 10 kleuren voor € 15,25.
 HIER vind je alle acties.
De stemepels frametits en potloden zijn alleen in de maand augustis te bestellen, dus wacht niet te lang als je interesse hebt in deze producten!


Dan ga ik mij al weer opmaken voor het creatief weekend in Rijswijk op 7-8 en 9 sept in Rijswijk.
zin in een leuke creatieve dag? ik heb een leuke kortingscode voor je. HIER vind je meer informatie

Wil je een bestelling doen en ophalen in Rijswijk dat kan, geef uiterlijk 24 augustus je bestelling aan mij door. Voordeel is dat je dan geen verzendkosten hoef te betalen!

Heb je vragen, laat het me weten.
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...