zondag 26 mei 2013

Melkpakjes


Gisteravond een gezellige avond gehad. We hebben 3 melkpakjes gemaakt. Al met al was het doorwerken om ze 3 af te krijgen.

Wat heb ik aan materialen gebruikt:
Cardstock; real red, Basful Blue, Dafodill Delight, pasific point ,Wishper white
designpapier de een kleur uit de serie Polka dot Parade.
knoopjes van de bright kleuren.
lintje  stitched grosgrain ribbon. deze heb je in verschillende kleuren.
alle papier, inkt en lint is te vinden vanaf blz 150 van de grote catalogus.
de stempelset die ik gebruikt heb is de Got Treats en is te vinden op blz 50 van de grote catalogus.

heb je vragen stel ze dan gerust.
Miranda

1 opmerking:

  1. Hoi Miranda !

    Wat leuk idee om melkpakken te maken, zeg !
    Leuk om cadeau te geven aan iemand die jarig is, vind ik. Ik blijf jouw blog wel bezoeken voor mijn inspiratie ... Ga maar vooral door, he Miranda !

    Fijne dag verder en doei !!!

    Groetjes van Djesbeeb

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...