zaterdag 25 mei 2013

post travel

Hallo allemaal,

Even een mededeling, want sinds gisteren avond is het niet mogelijk om Online je bestelling te plaatsen. Wanneer het weer mogelijk is...  is nog niet bekend.

Dan een leuk post kaartje.
De Postage Due een set van 4 stempel. een achter grond en 3 postzegel stempels.  Hier bij is heel leuk de postzegel pons te gebruiken.
Een set waar je alle kanten mee op kan.
een overzichtje van wat ik voor deze kaart heb gebruikt:
Cardstock en de inkt in de kleuren, Chocolate Chip, Riding Hood Red, en Very Vanilla.
Een lint, en dan de stempelset Postage Due (blz 108), en de Postage Stamp Pons op (blz 182)

Zin om kennis te maken met de producten van Stampin Úp! neem dan contact met me op.

groetjes Miranda



2 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda, mooie kaart is dit. Heb je hiervoor één stempel gebruikt of meerdere?
    Kan ik volger worden van je blog? zo ja, hoe kan ik me aanmelden?
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda !

    Wat leuk kaart, zeg ! Helemaal klaar om verzonden te worden, he !
    Dank je wel voor jouw inspiratie, dat had ik even nodig, hoor....

    Fijne dag verder en doei !!

    Groetjes van Djesbeeb

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...