donderdag 12 september 2013

een kado doosje

Hallo,
Ik dacht ik maak een doosje.

Het is een kraft gift box 9x9x6,4 cm (124106) te vinden in de catalogus op blz 160.
Ik heb het doosje bekleed met design papier Quatrefancy specialty (130141) blz 150 van de catalogus.
De strik is gemaakt met de nieuwe Gift Bow L die (129977) en die is te vinden in de wintercatalogus op blz 37. Voor deze mal heb je wel een stansmachine nodig zoals een Big Shot.
Wil je weten wat ik in het doosje heb gedaan...? Kom dan aanstaande vrijdag, zaterdag of zondag naar het creatief weekend in Rijswijk.

Kom naar stand nr 13, kennismaken met mij, andere teamleden en de producten van Stampin' Up!
Hier hebben wij een make&taken en een leuke aanbieding voor je liggen.
Tot dan,
Miranda.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...