maandag 16 september 2013

leuk

Hallo Allemaal,

De beurs zit erop en wat heb ik het naar mijn zin gehad. Er zijn een heleboel mensen langs geweest, en wat is het toch heerlijk om over de producten van Stampin' Up! te praten.
Hoop sommige van jullie binnenkort weer te ontmoeten via een workshop of via de mail.

Natuurlijk heb ik weer ik weer iets leuks bedacht.. Soms weet je niet wat je aan een jarige moet geven. Een kaartje is altijd leuk, maar ik heb een mapje met daarin 2 kleine kaartjes gemaakt.
De voorkant heb ik simpel gehouden, maar je kan natuurlijk je eigen draai eraan geven.
en zo ziet de binnenkant eruit.

Wist je dat er ook kleine envelopjes te verkrijgen zijn? de maten zijn 7,9x7,9 cm. (107309) blz 162 van de jaarcatalogus.
de materialen die ik gebruikt heb: garden green cardstock, design blok season of style papier (te vinden in de herfst winter catalogus blz 2232) (132181)
seam binding ribbon in de kleur chery cobbler (120992)
De uilenpons en  de stempelset Ornament Keepsakes uit de carry over van vorig jaar,(kan je vinden in de zijbalk).


Nou als er vragen zijn, stuur me dan een mail.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...