zaterdag 4 januari 2014

nog maar een kaartje met...

Hallo allemaal,


De Herfst winter catalogus is bijna ten einde. Tot 31 Januari zijn deze producten nog te bestellen, daarna is het echt over. Wil je nog iets bestellen..? geef het dan aan me door.

Ieder nieuw jaar bij Stampin' Up! begint met traditiegetrouw de Sale-A-Bration , en dat gaat een feest worden!
Je krijgt bij iedere 60 euro een gratis kado. Hoe meer je besteed, hoe meer kado's je mag uitzoeken.
Voor 180 euro is dat dus 3 kado's, En dan heb je ook nog dat als je voor 200 euro besteld er extra 30 euro hostess bij.
Dit feest gaat eind janauri beginnen, dus houd het blog in de gaten.
Ook zal per 1 februari de nieuwe lente zomer catalogus uitkomen. .
Heb jij interesse in de nieuwe catalogussen? en kan je niet wachten tot het einde van de maand, stuur me dan een mailtje en ik stuur ze tegen verzendkosten  ( 2,56 euro) naar je toe.

Dan laat ik jullie dit kaartje zien.
Wat zitten er toch weer leuke producten in de SAB.
Neem nou dat papier, of het touw, dat bloemetje....Ooh wat een feest om hier kaarten mee te maken.
Het ontwerp van de kaart zag ik bij Amy en was meteen verkocht, dus lekker nagemaakt.

Iedereen een fijn weekend
Miranda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...