maandag 20 januari 2014

vrolijke kleurtjes

Hallo allemaal,

deze keer kaarten gemaakt met producten die er aan gaan komen.
vrolijke kleuren en vrolijke spullen.

Dat er een nieuwe gids komt betekend ook dat er nog maar tot 1 februari uit deze gids besteld kan worden.
wil jij er nog iets uit bestellen, klik hier voor een Pdf bestand.
Geef nog deze week via de mail door wat je nog wil bestellen. 28 januari ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen.
Op 28 januari gaat ook de Sale-a-bration in.... Bestel je al voor 60 euro dan mag je een gratis product uit de sale-a-bration gids zoeken. Dus doe gek dat je voor 200 euro wil bestellen, dan krijg je 3 gratis sale-a-bration producten en dan ook nog voor 30 euro hostess uitzoeken.
Wil jij deze week nog in de nieuwste boekjes bladeren? ik stuur ze naar je toe tegen verzendkosten.
Dus wees snel en geef het aan mij door,
groetjes Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...