woensdag 30 juli 2014

Echt leuk...

Eindelijk heb ik de andere helft van de Flower patch (blz 156) in mijn bezit.
Wat een heerlijke set is dit zeg! Een Photopolymer stempel set,
eentje waarbij je echt kan zien wat je doet,
en dat is wennen, vooral als je, net als ik,  altijd met een houten blokje werkt.

Maar wat een mogelijkheden zijn er zeg.
Neem Hier  Eens een kijkje.
Je kan het niet bedenken of het kan, de ene bloem op de andere, lichte en donkere inkt gebruiken
eerst stempelen en dan met de Framelits aan de slag.


Deze keer heb ik de Framelits Circles Collection (blz 231) gebruikt,
2 losse cirkels, deze aan elkaar gezet met een tussen stukje cardstock.
Een cirkel van Glimmer papier  Champagne (blz 193) erop en een cirkel whisper white .
De bloemen eerst met een lichte kleur en daarop een donkere kleur gestempeld.
De tekst komt ook uit de set.
                                     ---------------------------------

Dan is er vandaag weer een nieuwe Weekly deal ingegaan.
Ik moet zeggen, best wel leuke spullen.



Zit er iets voor je bij, geeft dit dan door. Dan kan het met de bestelling van aankomende maandag mee.

Heb je vragen over het een of ander,
Wil je een workshop bij je thuis houden,
Neem dan contact met me op.

Groetjes  Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...