zondag 13 juli 2014

Ken je dat?

Wat zal ik nu eens maken, ik heb geen inspiratie wat nu?
Nog maar eens een keer de catalogus doorbladeren, op zoek naar een idee voor een bijzondere kaart of een apart doosje.
Ik bleef hangen op blz 145. Nu zou je zeggen, dat is toch geen bijzondere bladzijde? Klopt.
Maar die kleuren combinatie spreekt mij wel erg aan, dus ik aan de slag met de Six-sided sampler set (blz 146).
En ja, hoe zal ik dan een aan de slag gaan, ach, ik heb de kaart gewoon lekker nagemaakt!
Alleen heb ik een andere oranje kleur gebruikt.
Samen met de Stamp-a-ma-jig (blz 235), want zonder deze handige tool kan je eigenlijk niet zo'n mooie achtergrond maken.


Een vrolijk kaartje zo geworden.
Deze kleuren heb ik gebruikt: Bermuda Bay, Tango Tangerina, Mossy Meadow en Pistachio Pudding.
Een stukje Champangne glimmer papier (blz 193) en een stukje bakers twine.


Omdat ik zo lekker met de set aan de slag was heb ik er ook een ander kaartje mee gemaakt. Een simpel kaartje, Lekker op whisper White stempelen en dan met de bij behorende pons (zie blz 222) aan de slag.Een patroon op je kaart neerleggen en met een vlinder uit de Papillon Potpourri  (blz 149) serie erop, is het kaartje compleet. Er is ook een bij behorende pons, zodat je de vlinder niet zelf hoeft uit te knippen. Zie blz 219 een grote en een kleine vlinder pons, beide kunnen bij de Papillon gebruikt worden.


Nu met andere kleuren combinatie, nieuwe met bestaande kleuren gemengd.
So Safron, Tangelo Twist, Blackberry Bliss en Lost Lagoon.
De tekst komt uit de Garden Party set, zie blz 138.

Heb je vragen over het een of ander... Laat het me dan weten.
Wil je iets bestellen, geef dit dan aan mij door.
Zin in een workshop? neem dan contact met me op.

Nog een prettige dag,
Miranda








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...