vrijdag 5 september 2014

En voor je het weet.... is de week weer voorbij.

Ik ben bezig geweest met de een nieuwe embossingmal. De Large Polka Dots (blz 227)
En daarop een aantal bloemen van de Flower Patch (blz 156)

En nee, dat groene vlekje is niet van de stempel, er ligt een heel klein vogelveertje op!

De kleuren die ik hier gebruikt heb; Whisper White, Real Red, Tempting Turqoise, Daffodil Delight, Old Olive, Night of Navy, Pear Pizzazz.

Nog een aantal dagen dan sta ik op het creatief weekend in Rijswijk.
meer informatie vind je in de balk aan de rechter kant.
Jij komt toch ook?

Iedereen een fijn weekend.
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...