vrijdag 19 september 2014

Hallo Allemaal,

De afgelopen week weinig gedaan, uitrusten en hopen dat mijn stem redelijk snel hersteld is. En dat duurt lang voor mijn gevoel.
Dit leuke doosje stond op de beurskraam. Het blijft leuk om af en toe iemand ene cadeautje te geven.
In dit doosje passen 5 waxinelichtjes.

De basis is een stukje Lost Lagoon Cardstock. Het design papier komt van het plokje Al Abloom op blz 185. Het lintje is ook van de kleur Lost Lagoon. Blz 207
Het Labeltje heb ik gemaakt met een aantal Ponsen: Decoratieve Label,  Scalloped Cicle en een circle pons, maar de tekst uit de Creatively Yours weer inpast.
Het idee komt van pootles Neem maar eens een kijkje.

Ben je nog op zoek naar retired producten? neem dan HIER een kijkje in de Te koop hoek.
Fijn weekend
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...