zaterdag 11 oktober 2014

Hallo Allen,
Wat gaat de week toch weer snel voorbij, en als je mij dan vraagt of het al weer met je gaat dan zeg ik nee. Het gaat nog wel even duren heb ik zo'n idee.
Af en toe heb ik dan de fut om iets te maken. Zo heb ik dit leuke doosje gemaakt.
Het idee komt van Pootles, zij maakt zulke leuke doosjes, die moet je gewoon een keer maken.



De basis van dit doosje is Wild Wasabi Cardstock en ik heb met 2 stempels uit de set Gorgeous Grunge (blz 165) erop gestempelt.  De veren en de tekst komen uit de set A Happy Hooray (blz 146). En de Hexagon pons (blz 222) past er mooi omheen.
Een stukje Calypso Coral Chevron Ribbon (blz 207) eromheen maakt het compleet, een klein cadeautje erin en klaar is het doosje.

De ontvanger vond het geweldig, hoe heb je dat gedaan, kan ik dat ook?
Natuurlijk, neem maar een kijkje op het blog, klik op de link en ga er zelf ook eentje maken.
Het is echt niet moeilijk, gewoon doen. Klik HIER en ga zelf aan de slag.

Heb je vragen over het een of ander, laat het me dan weten.
Nog een fijn weekend
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...