zondag 5 oktober 2014

Het is al weer even geleden dat ik een kaartje heb laten zien.
Dit komt mede omdat ik niet helemaal in orde ben. Ik ben momenteel herstellende van een bronchitis en dat gaat niet zoals ik het wil. Rustig aan doen dus.

Als Demonstratrice krijg je soms ook hele leuke dingen toegestuurd.
Ik kreeg spontaan een kaart van een klant,omdat ze me wilde bedanken voor de goede service!
Ik laat hem graag aan jullie zien.
Op deze kaart zitten ook niet Stampin' Up! spullen.
De katten komen uit de You Little Furball op blz 112 kan je hem vinden.


Miriam bedankt voor je kaart!

Dan lag er lange tijd een kaart om afgemaakt te worden.
Het ontwerp had ik ooit ergens gezien waar en van wie weet ik niet meer.




Hier heb ik de set Garden Party (blz 138) gebruikt, en in combinatie met wat restjes design papier uit de serie Flowerpot is het geheel prachtig.
De inktkleuren die ik heb gebruikt zitten ook in het designpapier: Blushing Bride, Garden Green, Lost Lagoon, Night of Navy, Tangerine Tango.
kleine Rhinestone Basic Jewels (blz 209) erop en klaar is je kaart.

Verders heb je nog tot maandag 17.50 uur de tijd om van de actie Stamp Stock and save te profiteren.
Hier zit de inkt aanbieding bij!
Laat me weten als je iets wilt bestellen.

Dan deze hele maand t/m 31 okt nog kans op een gratis exclusieve stempelset Good Greetings.
Plaats een bestelling voor 300 euro en de set is voor jou!

En als je voor 24 oktober instap als demonstratrice, dan krijg je 6 maanden lang, iedere maand een pak design papier naar keuze. Dus wil je meer informatie laat het me dan weten.

Iedereen een fijne dag
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...